1 kurs ile karşılaştır

İtirazları Fırsata Çevirme Stratejileri

İtirazları Fırsata Çevirme Stratejileri

6900₺

8900₺

İtiraz yönetimi, müşteri memnuniyetini, satış dönüşüm oranlarını, ekip dinamiklerini ve projelerin ve müzakerelerin genel başarısını etkileyen kritik bir beceridir. Bir müşterinin itiraz etmesi, ürün veya hizmetin satışına veya memnuniyetine engel teşkil eder. Eğer onlara şüpheleri ortadan kaldıracak ve güven oluşturacak şekilde yaklaşabilirseniz, bu sadece potansiyel müşterileri dönüştürmekle kalmayacak, aynı zamanda tekrarlanan iş ve tavsiyelere yol açabilecek olumlu bir müşteri ilişkisinin oluşmasını da sağlayacaktır. İşte bu eğitimde bunun püf noktalarını uzman eğitimciden veriyoruz.

Daha fazla öğren
İndirimi var
Son Kullanma Süresi Ömür Boyu
Yapıldığı yer Turkce
Son güncelleme Fri Feb 2025
Seviye
İleri
Toplam dersler 0
Toplam testler 0
Toplam süre Saatler
Toplam kayıt 0
Yorum sayısı 0
Ortalama puan
Kısa Açıklama İtiraz yönetimi, müşteri memnuniyetini, satış dönüşüm oranlarını, ekip dinamiklerini ve projelerin ve müzakerelerin genel başarısını etkileyen kritik bir beceridir. Bir müşterinin itiraz etmesi, ürün veya hizmetin satışına veya memnuniyetine engel teşkil eder. Eğer onlara şüpheleri ortadan kaldıracak ve güven oluşturacak şekilde yaklaşabilirseniz, bu sadece potansiyel müşterileri dönüştürmekle kalmayacak, aynı zamanda tekrarlanan iş ve tavsiyelere yol açabilecek olumlu bir müşteri ilişkisinin oluşmasını da sağlayacaktır. İşte bu eğitimde bunun püf noktalarını uzman eğitimciden veriyoruz.
Sonuçlar
  • İtiraz yönetimi.
  • Fiyat itirazları.
  • İtirazları fırsata çevirme.
  • Yetki itirazları.
  • Güven itirazları.
  • Dinleme.
  • Empati kurma.
  • Alternatif kurma.
  • Satış.
Gereksinimler
  • Herkes.