Kurs açıklaması

İtiraz yönetimi,  müşteri memnuniyetini, satış dönüşüm oranlarını, ekip dinamiklerini ve projelerin ve müzakerelerin genel başarısını etkileyen kritik bir beceridir.

Bir müşterinin itiraz etmesi, ürün veya hizmetin satışına veya memnuniyetine engel teşkil eder. 

Eğer onlara şüpheleri ortadan kaldıracak ve güven oluşturacak şekilde yaklaşabilirseniz, bu sadece potansiyel müşterileri dönüştürmekle kalmayacak, aynı zamanda tekrarlanan iş ve tavsiyelere yol açabilecek olumlu bir müşteri ilişkisinin oluşmasını da sağlayacaktır.

Ancak bu etkileşimlerin dinamik ve çoğu zaman öngörülemez doğası, itiraz işleme sürecini karmaşık ve ustalaşılması zor hale getirir.

Yüksek derecede duygusal zeka gerektirir. Satış temsilcileri konuşmayı ustalıkla yönetmeli ve anlaşmazlık veya şüphecilik karşısında bile müşteriyle olumlu bir ilişki sürdürmelidir.

Peki, yalnızca belirli itiraza göre uyarlanmış değil, aynı zamanda olumlu bir ışıkta sunulan, kanıt veya örneklerle desteklenen yanıtları nasıl geliştireceksiniz? Satışı kapatma şansınızı artırmak için konuşmaları nasıl daha olumlu bir yöne kaydıracaksınız?

Zorlu müzakerelerin bile nasıl yürütüleceğine dair bilgileri veriyoruz.

Ayrıca, anlaşmalarınızda yaygın satış itirazlarına katlanmak zorunda kalmamanız için önleyici stratejilere yönelik stratejileri bu eğitimde bulacaksınız.

Önemi

İtiraz yönetimi, satış sürecinde karşılaşılan müşteri itirazlarını etkili bir şekilde ele almayı sağlar. Bu, satış temsilcilerinin müşteri güvenini kazanmasına ve satışları artırmasına yardımcı olur

Faydası

Bu eğitim, satış temsilcilerinin müşteri itirazlarını anlama ve çözme becerilerini geliştirir. Ayrıca, müşteri memnuniyetini artırarak, uzun vadeli müşteri ilişkileri kurmalarına olanak tanır. Doğru itiraz yönetimi, satış sürecini daha verimli hale getirir ve satış kapatma oranlarını yükseltir

Hedefi

Satışta itiraz yönetimi eğitiminin hedefi, satış temsilcilerinin müşteri itirazlarını etkili bir şekilde yönetmelerini sağlamak ve böylece satış performansını artırmaktır. Bu sayede, satış ekipleri daha başarılı ve güvenilir bir şekilde çalışabilirler

Ne öğreneceğim?

  • İtiraz yönetimi.
  • Fiyat itirazları.
  • İtirazları fırsata çevirme.
  • Yetki itirazları.
  • Güven itirazları.
  • Dinleme.
  • Empati kurma.
  • Alternatif kurma.
  • Satış.

Gereksinimler

  • Herkes.

Sıkça sorulan sorular

İtiraz yönetimi, müşteri itirazlarını veya endişelerini etkili bir şekilde yönetmek ve yanıtlamak için kullanılan süreç veya tekniği ifade eder. Ana hedefi, bir müşterinin satın alma kararı vermesini veya bir hizmetten memnun hissetmesini engelleyen herhangi bir engeli veya şüpheyi aşmaktır. Bir dans gibi, bu bir alıp verme işidir, liderlik etmeye çok fazla odaklanmazsınız ama aynı zamanda partnerinizin hareketlerine yanıt vermeye de odaklanırsınız. Bir monolog sunmuyorsunuz, bir diyalog sürdürüyorsunuz. İtiraz yönetimi teknikleri, itirazları ezip geçmek veya endişeleri gidermek anlamına gelmez; müşterinin şüphelerini gidermek için onunla bir sohbet başlatmak anlamına gelir.

Bu eğitime, herhangi şekilde iş dünyasında olan herkes katılabilir.

Bu eğitimde fiyat itirazlarını, aciliyet itirazlarını, güven itirazlarını, yetki itirazlarını satışa dönüştürme yeteneklerini, dinleme stratejilerini, empati kurma stratejilerini, uygun yanıt verme stratejilerini, itirazları izole ederek avantaja çevirmeyi, alternatifler sağlamayı öğreneceksiniz

Bu eğitim "canlı" olarak 1 gün boyunca "8 saat" sürecektir.

Evet. Eğitmenden her öğrenci yarım saat özel mentörlük yardımı alabilir.

Uygulamalı eğitim modelinin benimsendiği Edux Academy'de, bu eğitimde; - 1 test sınavı, - 1 yazılı sınav, - 1 uygulama sınavı uygulanacaktır.

Bu eğitimde sınıflar 20 kişilik olacaktır.

Edux Academy

Yeni Nesil Eğitim Teknoloji ve Hukuk Eğitim Platformu.

2024 yılında Hukuk ve Bilişim Dergisi, eCloud Yazılım Teknolojileri ve Etaxzen Yazılım işbirliği ile kurulan Edux Academy, teknoloji hukuku ve yazılım alanlarında uygulamalı eğitimlerle sizlerin iş dünyasında tam hazır olmanızı sağlayan yeni nesil eğitim platformudur. Platformumuz, sektörün içinden profesyonel eğitim kadrosuyla teorik bilginin yanında iş dünyasındaki uygulamaları da sizlere öğreterek teknoloji dünyasında yer edinmenizi misyon edinmiştir.

Akan GÖKÇE

Akan Gökçe Kimdir?Farklı sektörlerde satış ve satış yöneticiliği pozisyonlarında satış ve yönetim becerileri kazanmıştır.Çalışma hayatının son 14 yılında ise “Eğitmen”, “Satış Koçu”, “Yönetici Koçu” olarak görev almıştır. Satış ve satış sonrasına hizmet veren departmanların eğitim ihtiyaçlarını analiz etmiş, eğitimler vermiş, satış, yönetici ve iş geliştirme projelerinin içinde yer almıştır. Bu projeler; yönetici geliştirme programı, satış koçluğu, yönetim becerisi geliştirme, liderlik, geribildirim, müşteri deneyimi, performans geliştiren koçluk gibi şirket performansına etki eden önemli projelerdir.Sürekli gelişimi ve öğrenmeyi kendisine motto edinmiştir. Hizmet, gıda, sanayi, medya, otomasyon, medikal, güvenlik gibi farklı sektörlerde eğitim, koçluk ve danışmanlık yapmıştır. Üniversitelerde ve liselerde gelen davetlerle iş hayatına hazırlanan öğrencilere, sosyal medyada ürettiği içeriklerle de binlerce iş insanına deneyimini ve birikimlerini ulaştırmaktadır.Satış, iletişim, ikna ve yönetim üzerine yazdığı makaleleri kendi web sitesinde yayınlanmaktadır.Eğitimleri:·        İnönü Üniversitesi İ. İ. B. F. Fakültesi Lisans·        Başkent İletışim Akademisi “Oyunculuk”·        Yüksek Lisans: International Dublin University “Endüstriyel ve Örgüt Psikolojisi (iş Psikolojisi)”2024 yılında, “Türkiye’nin en iyi satış ve yönetici okulu olma” vizyonuyla “Gökçe Akademi Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.” şirketini kurmuştur.

6900₺

8900₺

Dersler

0

Yetenek seviyesi

İleri

Eğitim türü

Canlı Eğitim

Son Kullanma Süresi

Ömür Boyu

İlgili kurslar